Klaar voor de nieuwe tijd?

Zet de marketing thermometer in uw organisatie  

de glasbakDe lente breekt ook in de bouwsector aan. Het aantal verkochte woningen stijgt weer en ABN AMRO voorspelt dat vergrijzing de branche de komende decennia miljoenen opdrachten oplevert. De enorme opgave van renoveren en verduurzamen van groot deel van de bestaande voorraad wordt opgepakt. Ondertussen is de bouw- en vastgoedsector structureel veranderd. Van gericht op aanbod naar veranderde vraag!  Om in de nieuwe tijd succesvol te zijn is aanpassing vereist. Dat vergt je écht verplaatsen in de (latente) behoeften van gebruikers en klantwaarde creëren– wat iets heel anders is dan het obligate ‘de klant centraal stellen’.

Weten wat uw (potentiële) klant wil, als organisatie doen wat uw klant wil en dat ook leveren aan uw klant. Zo creëer je waarde.

U doet de marketing quickscan en ziet gelijk of uw organisatie commercieel op sterkte is om te profiteren van de herstellende markt. U gaat naar huis met concreet inzicht in de sterke en verbeterpunten van uw commerciële organisatie.

PROGRAMMA

15.00: inloop

16.00: Live quickscan met Angelique Simons en Wilma Klaren

18.30: afsluiting & Borrel

Deze glasbaksessie begint stipt om 16.00 uur. Inloop vanaf 15.00 uur. Er is plaats voor maximaal 20 deelnemers. Toewijzing gaat op volgorde van binnenkomst. De kosten voor deze sessie bedragen per persoon € 150 excl. BTW.