Henri Busker / Onderzoek
Samenvatting
USP Marketing Consultancy is een zelfstandig, marktgespecialiseerd en ISO9001 gecertificeerd onderzoeksbureau wat zich richt op de bouw-, installatie-, woon- en vastgoedsector. USP heeft een full service strategie als marktspecialist. Daarom hebben we een eigen callcenter, eigen onderzoekspanels (B-to-B en B-to-C), ruimtes waarin groepsdiscussies op afstand audio visueel gevolgd kunnen worden en eigen ICT faciliteiten voor online onderzoek.
Specialiteiten
Mijn specialiteit is het segment Bouw, Infra, Installatie & Energie. Binnen deze segmenten behoren alle typen onderzoek (kwantitatief en kwalitatief) en alle onderzoeksvragen (marktverkenning, imago, klanttevredenheid, medewerkerstevredenheid, marktomvang, concept onderzoek, etc.) tot onze activiteiten. Naast onderzoeksresultaten bieden wij ook advies hoe deze resultaten te interpreteren en te implementeren o.b.v. het onderzoek en o.b.v. onze ervaring en kennis.
Steekwoorden
Ambitieus, rustig, gedegen, ervaringsdeskundig, bedrijfseconoom, nuchter